Od 27. 4. opět cvičíme v našem holešovickém studiu. Přečtěte si informace o provozu.
Nově můžete zkusit online lekce

Protažení přední strany

Pro komplexní protažení nezapomínejte ani na přední stranu těla. Díky protáhování dosáhnete lepší flexibility a nebudete se cítit v tenzi.

Sestavu započněte pětiminutovým dechovým cvičením ve zkříženém sedu – pránájámou. Rozprouděním dechu připravíte tělo na svou praxi. Na závěr naopak zklidněte organismus v pěti až sedmi minutách pozicí mrtvoly – šavásanou. Vaše domácí lekce vám pak zabere 20–30 minut.

obrázek uklidnění mysli

1. Pozice: Bhudžangásana

Poloha nízké kobry aktivuje záda a otevírá hrudník. Spodní část těla je zcela uvolněná, veškerou aktivitu byste měli pociťovat v zádových svalech. Z lehu na břiše se pomalu opřete o dlaně položené před seboou. Zrak směřujte před sebe. Ramena stáhneme od uší směrem dozadu a dolů.

obrázek uklidnění mysli

2. Pozice: Leh na zádech

Leh na zádech – uvolňující pozice, známá z lekcí Jin jogy. Podepřením pánve dojde ještě k intenzivnějšímu uvolnění a protažení psoasu. Jako nejlepší podpora bude fungovat bolster nebo cihlička, kterou si vložíte pod hýždě. Uvolněte postupně končetiny, hlavu i obličejové svaly.

obrázek uklidnění mysli

3. Pozice: Kapótásana

Pozice holuba nejenže protahuje přední stranu trupu, ale také otevírá kyčle. Posaďte se do sedu s pokrčenou nohou před sebou a druhou nataženou. Rukama se opírejte o podložku.

obrázek uklidnění mysli

4. Pozice: Anjaneyásana

Energizující pozice dodávající sebevědomí – nízký bojovník dva. Do této polohy se můžete dostat z polohy na čtyřech. Jednu nohu si dáte dopředu (pozor na koleno, které nechceme mít před kotníkem), jste opření o koleno a holeň nohy druhé, zlehka protlačíme pánev dopředu a dolů k podložce. Na závěr s nádechem zdvihněte spojené ruce nad hlavu.

Poradna o józe

Máte dotazy ohledně cvičení jógy, nebo pomůcek na jógu?

Buďte s Yogacentrem
ve spojení

Jóga blog

Informace o opětovném otevření našich studií k 25. květnu

Drazí klienti, vzhledem k rozhodnutí vlády jsme se rozhodli dne 27. dubna 2020 opět začít cvičit. V článku se dozvíte veškeré potřebné informace o tom, jak se můžete zúčastnit cvičení i vy.

Co je to Body rolling?

Body rolling je komplexní protahovací cvičení na speciálních míčích, které vede k uvolnění a posílení hlubokých svalů.

Jóga při problémech s kyčlemi

Celý blog

YC na Facebooku

Newsletter

Chcete dostávat novinky a akce Yogacentra na e-mail? Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu:

Také jsme na

Youtube Instagram

Udělejte si radost
v našem jóga obchodu

a další na yogashop.cz