Od 27. 4. opět cvičíme v našem holešovickém studiu. Přečtěte si informace o provozu.
Nově můžete zkusit online lekce

Uklidnění mysli

Nechte rozplynout všechny negativní myšlenky a starosti. První sestava uvolňuje kyčle, které jsou přetěžovány z dlouhého sezení a ukládají se v nich negativní emoce. Zároveň sekvence protahuje ztuhlou páteř. Zacvičte si a pocítíte úlevu a nový příliv energie.

1. Pozice: Upavištakonásána

Začnete sestavu uzemňující pozicí širokého sedu rozkročného. Držte rovná záda, která se krásně protáhnou. Můžete se i položit na bolster a odpočinout si ve variaci pozice dítěte.

2. Pozice: Anjanejásana

Nízký výpad protahuje kyčle, třísla a stehna. Pokud vám není příjemné sedět na kolenu, použijte bolster a záda si můžete rovnat držením bloku.

3. Pozice: Padottásána

Intenzivní protahovací pozice, která pomáhá proti únavě, bolestem hlavy a špatné náladě. Pozor by si měli dát jen ti, kteří mají problém s bederní páteří, ti by neměli jít do plného rozsahu. Pokud nedosáhnete na zem, použijte jógové bloky.

4. Pozice: Supta Padangusthásána

V poslední pozici sestavy si trochu odpočineme v leže a protáhneme hamstringy. Abyste neprohýbali záda v bedrech, použijte jógový popruh.

Poradna o józe

Máte dotazy ohledně cvičení jógy, nebo pomůcek na jógu?

Buďte s Yogacentrem
ve spojení

Jóga blog

Informace o opětovném otevření našich studií k 25. květnu

Drazí klienti, vzhledem k rozhodnutí vlády jsme se rozhodli dne 27. dubna 2020 opět začít cvičit. V článku se dozvíte veškeré potřebné informace o tom, jak se můžete zúčastnit cvičení i vy.

Co je to Body rolling?

Body rolling je komplexní protahovací cvičení na speciálních míčích, které vede k uvolnění a posílení hlubokých svalů.

Jóga při problémech s kyčlemi

Celý blog

YC na Facebooku

Newsletter

Chcete dostávat novinky a akce Yogacentra na e-mail? Stačí zadat Vaši e-mailovou adresu:

Také jsme na

Youtube Instagram

Udělejte si radost
v našem jóga obchodu

a další na yogashop.cz