Jóga pro seniory

Nabídka lekcí

Vhodné cvičení pro seniory? Jóga

Nikdy není pozdě začít cvičit jógu! Cvičení jógy v seniorském věku (od 65 let) je bezpečný způsob, jak zařadit do svého života tolik důležitý pohyb a udržet se v dobré kondici. Cvičení jógy v pozdější věku má mnohá pozitiva, mezi něž patří posílení a protažené všech tělesných partií a díky kontrolovanému pohybu uvědomění a nastavení vlastních možností a hranic. Se seniory by vždy měli cvičit zkušení lektoři, kteří znají specifika senior jógy a ví si rady s možnými komplikacemi na lekci. Vždy by měl být brán ohled na individuální možnosti a potřeby jednotlivých účastníků. Cvičení je vedeno v klidném tempu, výuka jednotlivých pozic (ásan) se prolíná s dechovými cvičeními a každá lekce je zakončena příjemnou relaxací.

Účinky jógy pro seniory

  • aktivní relaxace a příležitost protáhnout a posílit celé tělo
  • nezatěžuje klouby a je naopak tělu prospěšná
  • zvýšení flexibility, zlepšení celkové stability těla
  • příležitost naučit se naslouchat vlastnímu tělu

Co si vzít na lekci jógy pro seniory

Na cvičení je ideální lehké oblečení, které nijak neomezuje v pohybu. Nejdůležitější je, abyste se cítili dobře, proto by mělo být oblečení co nejpohodlnější. Ke cvičení se používá speciální podložka na jógu, kterou si můžete zdarma zapůjčit v našem studiu.

Jaké vybavení doporučujeme na jógu pro seniory?

Pokud byste si chtěli pořídit vlastní podložku, ideální je měkká podložka, která zaručí větší komfort a tlumí otlaky kloubů. Z naší nabídky vybírejte podložky silnější (od 5 mm), jako je např. Yogacentrum podložka na jógu Asana.

S čím Jóga pro seniory pomůže?

Věrnostní program YC Bonus

  • Přístup do videotéky
  • Lekce zdarma
  • Slevy v Yogashop.cz
Více o programu

Co považujeme za důležité

  • Prioritou je bezpečné cvičení
  • Zohledňujeme fyzické limity každého klienta
  • Zajímá nás, jak se naši klienti mají

Užitečné tipy a informace k hatha józe